ضررهای استفاده از جوش شیرین برای بوی پا

ضررهای استفاده از جوش شیرین برای بوی پا و جهت استفاده بعنوان بوگیر کفش.برخی افراد جهت رفع بوی بد پا اقدام به استفاده از جوش شیرین برای بوی پا میکنند.استفاده از جوش شیرین به تنهایی بعنوان بوگیر کفش ممکن است بصورت موقت باعث از بین رفتن بوی کفش شود ولی در دراز مدت با قلیایی کردن محیط داخل کفش موجب افزایش PH پوست و و با قلیایی شدن پوست آن را برای ابتلا به عفونت مساعد می کند و به مرور زمان باعث آسیب های جبران ناپذیر به پوست پا می شود.جوش شیرین برای بوی پا جوش شیرین در طیف گسترده‌ای از محصولات غذایی،لبنی،بهداشتی،داروئی، شوینده و غیره مورد مصرف قرار می گیرد که در بعضی فرآورده ها بصورت مستقیم و در بعضی فرموله شده و با مواد دیگر میکس میشود و گرید های مختلف دارد و مصرف آن بدون آگاهی باعث زیان می شود.کما اینکه به علت استفاده از جوش شیرین در نانوایی ها مصرف آن سالهاست در خمیر نان که باعث تخمیر سریع آن میشود توسط شورای عالی سلامت و سازمان غذا دارو ممنوع شده ، چرا که با قلیایی نمودن محیط معده و خنثی نمودن اسید معده باعث عدم جذب برخی فلز های مفید و گروه ویتامین های B و آهن در دستگاه گوارش می‌شود. جهت از بین بردن بوی بد کفش قرار نیست به خود پا آسیب وارد شود.جوش شیرین برای بوی پا همیشه مفید نیست و می تواند آسیب های جبران ناپذیری به پوست شما وارد کند.

از مهمترین دلایلی که باعث ایجاد بوی بد در کفش می شود وجود باکتری ها در فضای کفش است که بواسطه تاریک بودن و مرطوب بودن ان باعث شده محیطی بسیار مناسب برای این امر مهیا شود.روش های سنتی قدیمی که برای رفع این مشکل مورد استفاده قرار می گیرد جوش شیرین برای بوی پا است.البته در بالا نیز اشاره کردیم که ممکن است در کوتاه مدت بتوان از این طریق بر مشکل بوجود امده غلبه کرد اما در نهایت استفاده از جوش شیرین می تواند برای سلامت پوست پای شما مضر و خطرناک باشد.

در زیر چند توصیه برای برطرف کردن مشکل بوی بد پاها داریم که می تواند کمک فراوانی به شما در این زمینه نماید و با رعایت موارد فوق دیگر نیاز نیست حتما از جوش شیرین برای بوی پا استفاده نمایید.

۱-همیشه به یاد داشته باشید که نظافت روزانه پاهایتان می تواند کمک فراوانی در از بین بردن بوی بد پاها کند. سعی کنید هر روز بعد از اینکه به منزل آمدید پاهایتان را بشویید.

۲-درون فضای کفش را می توان با مواد ضد عفونی کننده مجاز مانند بوگیر کفش ناک شستشو داد و همین امر کمک خواهد کرد تا باکتری ها موجود در ان از بین برود . باز هم تاکید می کنیم از مواد ضد عفونی کننده مجاز باید استفاده شود نه از جوش شیرین برای بوی پا.

۳-می توانید شب هنگام بوگیر را درون کفش گذاشته و فردا که خواستید از کفش ها استفاده کنید انرا خارج نمایید.

۴-می توانید از ضد تعریق ها برای از بین بردن عرق پایتان استفاده کنید.

۵-سعی کنید حتما از جوراب های نخی استفاده کنید تا بتواند به خوبی عرق پاهایتان را جذب کرده و مشکل بوی پاهایتان نیز کم شود.

۶- سعی کنید از کفش هایی استفاده نمایید که میزان تبادل هوا با پاهایتان بیشتر باشد.این موارد توصیه هایی بود که به نظر می توان برای از بین بردن بوی پاها مورد استفاده قرار داد.

دیگر مقالات سایت:

جوش شیرین برای بوی پا برای رفع بوی بد پا چه باید کرد رفع بوی بد پا در کفش از بین بردن بوی بد پا رفع بوی بد کفش درمان بوی بد پا رفع بوی بد پا ناک]]>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *